09:00 (01.07.2025)

126

Dori reklamasi uchun eng koʻp xarajat qilgan kompaniyalar

Mediareader  reklama va media tahlil platformasiga tayangan holda Fierce Pharma 2024-yilda farmatsevtika kompaniyalari orasida eng yirik reklama beruvchilarning yillik reytingini eʼlon qildi. 

Tadqiqot natijalariga koʻra, eng mashhur 10 ta dori xarajatlari sanoat umumiy xarajatlarining taxminan uchdan bir qismini tashkil qiladi. Shu bilan birga, retsept boʻyicha beriladigan dori vositalarining marketing xarajatlari 10,1 milliard dollardan oshdi, bu 2023-yilga nisbatan 2 foizga koʻpdir. 

Mediareader maʼlumotlariga koʻra, 2024-yilda barcha kanallar boʻyicha 10 ta eng yaxshi dori vositalariga umumiy reklama xarajatlari 3,3 milliard dollarga yetgan. Bu oʻtgan yilga nisbatan deyarli 20 foizga koʻp. 

2024-yilda AbbVie kompaniyasining “Skayrizi” preparati farmatsevtika sanoatidagi eng yirik reklama xarajatlari reytingida birinchi oʻrinni egalladi. Chikago farmatsevtika kompaniyasi  “Skayrizi” va “Ranvek” ni faol ravishda targʻib qilgan. Oʻtgan yili  “Skayrizi” ni targʻib qilish xarajatlari 150% dan oshdi, bu esa preparatni reytingda birinchi oʻringa chiqishiga sabab boʻldi. 

2024-yilda eng katta reklama xarajatiga ega boʻlgan uchta dori oʻzgarishsiz qoldi: “Skayrizi”birinchi oʻrinni saqlab qoldi, undan keyin Regeneronning "Ranwack" va "Dupixent"preparatlari egalladi. 

Oltita kompaniya reytingda oʻz oʻrnini saqlab qoldi. Shu bilan birga, roʻyxatga "Entivio" (Takeda Pharmaceutical), "Rebelsas" (Novo Nordisk), "Sotiktu" (Bristol-Myers Squibb) va "Nurtek" (Biohaven Pharmaceutical) oʻrnini bosgan "Vegovi", "Tremfeya", "Djardins" va "Otesla" kiritilgan. 

Tahlilchilar Novo Nordiskning "Vegovi" va  Johnson & Johnson kompaniyasining "Tremfeya" preparatlarini reklama qilish uchun xarajatlarning eng katta oʻsishini qayd etdi.  Daniya farmgigant "Vegovi" reklamasiga 350 million dollardan koʻproq mablagʻ sarflagan, oʻtgan yilga nisbatan 330 foizga  koʻp. 

AQSHning Johnson & Johnson kompaniyasi, oʻz navbatida, "Tremfeya" reklamasi uchun xarajatlarni 2024-yilda 2023-yilga nisbatan uch baravar oshirgan. Xarajatlarni 259% ga oshirish orqali preparat reytingning eng yaxshi oʻntaligiga kirdi.

Нажмите на кнопку ниже, чтобы прослушать текст Powered by GSpeech